2019./2020. m.g.
- Valodas un komunikācijas prasmju noteikšanas karte izglītojamiem ar kompleksiem funkciju traucējumiem (1.variants un 2.variants)
- Metodiskais līdzeklis latviešu valodā, logopēdijā "Burtu bingo"
- Ēdienu gatavošanas tehnoloģiskās kartes
- Šķidrumi un to mērīšana
- Pedagoģiskās novērošanas metode pirmsskolas izglītībā
- Digitālais materiāls interaktīvai tāfelei "'Ģeometriskas figūras"
- Metodiskais līdzeklis matemātikā "Savieno skaitļus"
- eTwinning projekta "Māci mani, pasaciņa!" rezultāts. Darba lapas "Kā Ņauva meklēja draugu"
2018./2019. m.g.
- Montesori pedagoģijas praktiskās dzīves uzdevumu izmantošana motorikas attīstīšanai bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem
- Metodiskie ieteikumi koka auto modeļu izgatavošanai nobrauciena ātrumsacīkstēm
- Metodiskais līdzeklis matemātikā "Saliec ozolzīles!"
- Metodiskais līdzeklis lasītprasmes iemaņu pilnveidošanai "Zilbju dēlis"
- Metodiskais līdzeklis saskaitīšanas prasmju nostiprināšanai 20 apjomā "Matemātiskais loto"
2017./2018. m.g.
- Sadarbības un radošuma prasmju attīstīšana latviešu valodā
- Starpdisciplinārā un iekļaujošā pieeja matemātisko pratību veidošanā lietišķo aprēķinu un datorzinību stundās
- Dziļās mācīšanās pieeja individuālā mācību satura plānošanā
- Metodiskie ieteikumi izglītojamo uzvedības vadīšanai
- Pratību veidošanās tēmas «mājdzīvnieki» ietvaros 1.-2.klases skolēniem
- Smilšu pozitīvā ietekme valodas attīstības veicināšanā
- Valoda
- Izglītojamo attīstības traucējumu korekcija pedagoģiskajā procesā